Jak nakupovat

Jak postupovat při výběru, hledání a nákupu zboží

Výběr zboží v postranním nebo horním menu kategorií (rozdělení podle oblasti použití nátěru nebo použití pomůcky). Hledat produkty můžete také snadno pomocí výsuvné lišty „hledat“ (ikonka lupy), kde Vám našeptávač poradí kde hledaný produkt najít.

Vyberete si produkt a dle jeho vlastností a účelu použití zvolíte případně velikost balení, šíři/délku produktu, odstín produktu, zrnitost produktu a prostým kliknutím na ikonku „do košíku“ produkt vložíte do nákupního košíku. V nákupním košíku si můžete upravovat množství objednaných položek, nebo je zcela smazat. U každé položky produktu vidíte: velikost balení (obsah v litrech) nebo šíři/délku , počet kusů a cenu.

Jakmile budete mít vše vybráno, vstoupíte do nákupního košíku, zvolíte ikonku „pokračovat“ a vyberete si způsob dopravy a platby.

Dalším krokem bude vyplnění dodacích a fakturačních údajů (slouží jen pro potřeby vyřízení a odeslání objednávky) a objednávku potvrdíte tlačítkem „objednat s povinností platby“

Dostupnost zboží

Veškeré zboží na e-shopu  je možné vložit do košíku. Zboží se statusem „skladem „ je k dispozici ihned k odeslání. Zboží, které je označeno „skladem do 4 pracovních dní“ je na cestě nebo bude doobjednáno na sklad e-shopu. Pokud je u zboží napsáno „momentálně nedostupné“ nebo „na dotaz“, tak zboží momentálně není skladem. Pokud o zboží, které je „momentálně nedostupné“ máte zájem, tak nás prosím kontaktujte telefonicky mobil: 608 684 157 nebo e-mailem na info@moraviafinish.cz, a my Vám sdělíme (e-mailem, telefonicky) v jakém termínu by bylo zboží k dispozici skladem k nákupu.

Dodání

Objednávky přijaté o víkendu nebo státních svátcích, odesíláme následující pracovní den (pokud je zboží skladem). Jestliže zboží není skladem, budeme Vás informovat nejpozději následující pracovní den o termínu naskladnění. Zboží skladem standardně expedujeme nejpozději do druhého pracovního dne od objednání. Nejpozději do 4 pracovních dnů bude Vaše objednávka zboží (skladem) předána dopravci. Při platbě předem bude objednávka předána dopravci až po přijetí platby na bankovní účet Moravia finish. Následující pracovní den po předání zásilky dopravci (zpravidla do 24 hodin, nejpozději do 48 hodin od expedice) by Vám měla být objednávka doručena.

Platba

Svou objednávku můžete zaplatit bankovním převodem (platba předem), na dobírku při převzetí objednávky a nebo hotově/kartou při osobním odběru na výdejním místě Moravia finish v Ostravě – Hrabové, Šrobárova 1/814.

Doprava

K doručení Vaší objednávky si můžete vybrat kurýrní službu FOFR, GLS kurýr, GLS Parcel shop (výdejní místo) a nebo osobní odběr. (podrobné informace Doprava a platby). Při předání zásilky dopravci Vám vždy zašleme e-mail příp. sms. Přepravní společnost (dopravce-kurýr) Vás bude před doručením informovat, buď e-mailem, sms zprávou nebo přímo telefonicky. V případě, že žádnou zprávu do 2 pracovních dnů neobdržíte od expedice objednávky, tak nás prosím kontaktujte telefonicky nebo e-mailem.

poškození zásilKy

Zásilky balíme nejčastěji do krabic z pětivrstvé lepenky a jako výplň používáme, papír, kartónovou vlnu nebo bublinkovou fólii, ale i přesto se může stát, že při přepravě dojde k poškození  zásilky, resp. k poškození  kartónové krabice. Bezprostředně při přebrání zásilky, prosíme, zkontrolujte spolu s dopravcem (kurýrem) stav zásilky (počet balíků, neporušenost obalů, poškození balíku) podle přepravního listu. Neúplnou nebo poškozenou zásilku Vám nedoporučujeme od přepravce převzít. S dopravcem sepište zápis o škodě – poškození zásilky. (pokud je to možné, prosíme, pořiďte si fotografie poškozeného obalového materiálu, poškozeného zboží, štítku dopravce a nálepky „křehké“ a „neklopit“).  Po sepsání nás ihned kontaktujte e-mailem na adresu info@moraviafinish.cz . Do předmětu zprávy uveďte – Poškození zásilky dopravcem. Výrazně tak urychlíte řešení reklamace a náhrady zboží.